30 Mayıs 2009 Cumartesi

Tiplerimiz







Ege Kayacan






Oktay Demirci





Fahir Öğünç

19 yorum:

  1. Oktay için yapılan jöle kampanyasını hatırlarım da, saçlar bayağı bir kontrol altına alınmış görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ay inanmıyoruuum! :D Ama iyi yapmışsınız, özellikle Fahir Bey'i merak ediyordum, çünkü internetteki fotoğraflarınız eskiydi, insan tahmin edemiyor şimdiyi...
    Yayında görüşmek üzere, hoşçakalın.
    Ceren

    YanıtlaSil
  3. Oktay "saç yapmış" ve zayıflamış! :)

    YanıtlaSil
  4. Bıyık açılımı istiyoruz

    YanıtlaSil
  5. Görünüşten karakter tahlili..

    Ege: Tatar Ramazan.
    Oktay: Sol bacağı sanki kısa,Metin Üstündağ gibi..
    Fahir: O kı karakolluk olucaz diyen kişi bu olamaz.Arrkadaşım, bak karakolluk olucaz haa.. diyebilecek bir bıçkın..

    YanıtlaSil
  6. Görünüşten karakter tahlili..

    Ege: Tatar Ramazan.Şu dağlarda kar olsaydım ı stüdyoda banta alıyor.

    Oktay: Sol bacağı sanki kısa,Metin Üstündağ gibi..Her an bir şiir mırıldanacak..

    Fahir: O ''Kı karakolluk olucaz vallayi karakolluk olucaz a aaa '' diyen kişi bu olamaz. Arrrkadaşım, bak karakolluk olucaz haa.. diyebilecek bir bıçkın..

    İletişime devam.. İbrahim Erguvan..

    YanıtlaSil
  7. ben eskiden, çok eskiden, sizin tiplerinizi bilmez iken, oktay'ı fahir, fahir'i oktay sanırdım :) benim ben,adsız:p

    YanıtlaSil
  8. Fahir'in fotoğrafı neden 5 yıl önce çekilmiş gibi?

    Aynı şekilde Ege'nin meşhur koca saçlarını göremiyoruz?

    Oktay da çok hüzünlü bakmış, sanki Nuri Bilge Ceylan entellektüel dergiye poz verirken çekilmiş gibi.

    YanıtlaSil
  9. Oktay ve Ege bildiğimiz Oktay ve Ege...gerçi Ege'ye bıyık yakışmıştı;bence şahsi şova da katkısı oluyordur.....Ancak Fahir pek bir efendi çıkmış....Fahir gibi değil....

    YanıtlaSil
  10. Fahir çok yakışıklı, masal gibi gözleri var.

    YanıtlaSil
  11. ne yavan ne yabancı senin damak tadın aynen
    selva makarna

    YanıtlaSil
  12. İnanamıyorum! Fahir sanki arabeskin dibine vurmuş.
    tam keko gibi çıkmışsın. Hatta "neşeli keko"

    (Hiç alınmana gerek yok, taş hallerini de biliyoruz)

    YanıtlaSil
  13. en son halinizi gönderdim

    YanıtlaSil
  14. fahiri daha önce saruhan hünel'e benzeten olmuş muydu:) sakal tavsiye olunur..

    YanıtlaSil
  15. Resimlere kısaca bir yorum:

    Ege ağzına sinek kaçacak, kapat ablam ağzını,

    Oktay gece içkiyi biraz fazla kaçırmış henüz ayılamamış,

    Fahir mafya babası gibi (gömlek Açık mavi yada beyaz olsa Kurtlar Vadisinden bir sahne sanki)

    :)))

    YanıtlaSil
  16. hastasıyız fahirin, allaam nası bi zeka nasıl bi ses, nasıl göz nasıl kaş oyle yareppim:)

    YanıtlaSil
  17. programı o kadar dinledim hiç birinin görüntüsünü merak etmedim tesadüfen gördüm gayet iyi çıkmışlar resim konusunu geçelimmmmm........üç insan ancak bu kadar birbirini tamamlar özellikle sancar abi rolünü kim yapıyor çok merak ediyorum bilen var mı? fahir beyle sancarın konuşmalarına bayılıyorummmmmmm...zeynep diyede ekliyim birgün belki yayına bağlanırım iltifatlarımın faydası olur...

    YanıtlaSil
  18. Inanmiyorum, ben tiplerini bilmiyordum hepsinin. Simdi gorunce, bir garip oldu. Sanirim aklimda baska turlu imajlar vardi :)

    YanıtlaSil