22 Mayıs 2009 Cuma




"Dustin, sen ne ettin?"

"Dustin ben ne ettim..."




15 dakika süren uzun soluklu kampanyamız sonucunda Hüseyin Bey ankara'da yıllar sonrasında bulunan Sevgi çiçeğini ankara'nın resmi çiçeği olarak önerdi... Stüdyoda büyük bir heyecanla karşılanan bu teklif oy birliği ve alkışlarla kabul edildi...




Ankara Radyosu tarihi günlerinden birini yaşadı...


Program'da Cİn Ali'nin topacı okundu, mesajları tartışıldı... Kırbaçla eğitim konusuna değinildi.


"Vur Ali vur, sert sert vur!"

2 yorum:

  1. Erguvaaaan erguvan..
    istanbulda boğazda çiçek açan ağaçlar erguvan. unuttuğumdan utanıyor ve boş veriyorum. istanbullu elvankentteki ibrahim ben.. ancak hatırladım.. şimdi yayındamısınız, sizi dinleyemiyorum ama iyi yayınlar.

    YanıtlaSil
  2. Takrar yazıyorum. İstanbullu ve elvankentte oturan ibrahim ben.
    ERGUVAN...
    istanbulda özellikle boğazda çiçek açan ağacın adı erguvan. ancak aklıma geldi.
    Yayındamısınız bilemiyorum şu an ama iyi yayıonlar.

    YanıtlaSil