14 Mayıs 2009 Perşembe

14 mayıs

Yayından Notlar

Otobüstegördüm.com sayesinde toplu taşımaya teşvik...
Dolmuş maceraları
"Parasını veremeyen, üzerini alamayan..."
Yeni dolmuş tasarımları, cama yönelik koltuk düzeni...

Özlü Söz:
"YEngeler bir bütündür..."

Bilimsel hurafe:
"Kız çocuk hemşireye, oğlan çocuk eczacıya çeker, derler..."

Hayırlı Evlat: Annesinin dişlerini tamamen altın yapan evlattır...

Babalar günü hediyesi: Terlik (altı kayan)

Galoşla gelen usta...

Pehlivanlar sumocuya karşı, anket aşağıda...

6 yorum:

  1. sabah siz, akşam siz..
    umarım ovırdozdan gitmeyiz bu gidişle..
    hadi bakalım hıyarlısı..

    dün ilk defa dinledim ve koptum..
    özellikle fahir'in performansını takdir ettim.. bkz. yengeler bir bütündür :))))

    hangi vasıta olurdun'da
    dolmuşun güzellikleri vurgulamak için
    telefonla bağlanmak istedim
    ama numarayı bir türlü söylemediniz..
    210 30 30'u ezberledik..
    ama 444 24 06'yı (yandan kopya çektim şimdi)
    daha memoriye alamadık..
    daha sık tekrarlarsanız hoş olur zannnımca..

    neyse gene sündürdüm..

    özetle:
    çok keyifliydi..
    başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. bu programin podcasti var midir

    YanıtlaSil
  3. podcast istiyik

    YanıtlaSil
  4. podcast siz tadi cikmiyor. dinleyemiyoz taa Amerikanyalardan

    YanıtlaSil
  5. podcast siz tadi cikmiyor. Dinleyemiyoruz sizi buralardan...

    YanıtlaSil
  6. podcastlere dünki prgramın podcastını koyarak başlamanızı istiyorummümkünse 30/04/2010 programını istiyorum

    YanıtlaSil