25 Mayıs 2009 Pazartesi

okullarda geçim derdi/dersi...

İletişim araçlarımız nelerdir, incelendi...
TElex'in güzellikleri araştırmacı gazeteci Hüseyin Bye tarafın teyit edildi. İkna olundu!

NET: "şampi" şampiyon yarısıdır...

Boş Laf: "Hayatım boyunca bütün şanssızlıklar başıma gelmek süretiyle beni buldu!"

özlü söz:
"Artistlik yapacaksan cebinde üç beş kuruş paran olacak! Yoksa arkandan artist derler..."
Ege'nin pidecide cüzdan unutması hadisesi...

Ses frekansı teknolojisiyle coşuldu (İbrahim Bey sağolsun!)

Pınar Hanım anektodu:
Çalışılmadan girilen sınavdan bir cümle...

"Ne! Binbir surat anonim şirketçilik mi?"

Flaş Gelişme:
Oktay Demirci'nin yolsuzluk yapmadığı ortaya çıktı!!!
Oktay Demirci cevap hakkını yanlış kullandı!
Aklanamadı...

6 yorum:

  1. Sizi aradığımda veya dinlediğimde genelde otobüste oluyorum. Ses frekansı konusunda daha da coşmak mimkiin idi lakin otobüstekiler top yekün susup naapıyo bu deli diye bana bakmaya başlayınca kısa kesmek icabetti. Sizi genelde muhabbetin ortasında sizi genelde muhabbetiin ortasında yakalamak mümkün oluyor. o yüzden konuyu tamamen ilk duyduğum şey zannediyorum. konuyu da ara ara telefon numaranızı hatırlattığınız gibi hatırlatırsanız seviniriz. Teknolojik cihazların en eskisine ben faks da rastladım. aslında cihaz değilde, cihazdan çıkan yazı biraz eski idi. Anadoludan bir müşterim şöyle yazmıştı: Aşağıda listelenen ürünleri iivedi fiatlandırınız. herbirinden 5 er aded nümuneyi de çar naçar bu gün müddetinde filanca taşıma şirketi ile havalesi üstümüze ait olmak sureti ile sevk etmeniz kabil ise fevkalada müteşekkir olurum. Çalışmalarınızda hudutsuz selametler dilerim... buna benzer bir faks. arayıp müşterime, birazda samimiyetin sınırlarını zorlaayarak, efendim bir de yeni türkçe ile arzunuzu beyan ederseniz bizde müteşekkir oluruz deyivermiştim.
    Dostlarım, PC nin azizliğine uğradığımdan şu an yadıklarımı göremiyorum. İmla hatalarını düzelterek eklerseniz sevinirim.
    Dip Not : sabah Desert Rose yi isteyen iyi giyimli beyefendi diye tabir edilen kişi bendim. Ben ege Byei Fahir Bey zannettim, o da benim Erguvan İbrahim dediğimi anlamadı galiba.
    İletişimimiz sürecek. Saygılar

    YanıtlaSil
  2. Erguvan dan selamlar.
    Arkadaşlarım, 4 program yapıyoruz diyorsunuz, ben sadece ikisini biliyorum. O da beraber ve solo sohbetleri, radyoda rapping-zapping yaparken buldum..sesinizden tanıdım sizi.
    Diğer frekanslarınız nedir? bunları bir çatı altında toplayacak bir web projeniz yyokmudur? Birde akşam programını sadece 3 kişi dinliyor galibaa.. Ben Erguvan, Pınar Butik, Araştırmacı Gazeteci Hüseyin abimiz, Birde benim eski patron Şafak hoca galiba..
    Yoksa ünlü olma fobisi mi var sizde. Azcık daha duyurun programlarınızı. Herkese 4. kişi olma hakkı tanıyın. Dii mi ama :))
    Saygılar..

    YanıtlaSil
  3. Anlaşılan program boyunca bilgisayara girilememiş. Bence şifreler Ege beyin güvenli hafızasındadır. Kendisinin yokluğunda kurcalamayın teknik aygıtı diye değiştirmiştir.

    YanıtlaSil
  4. jingle istiyoruz boş boş olmuyor

    YanıtlaSil
  5. Jingle istiyoruz!!! Böyle boş boş olmuyor!!!

    YanıtlaSil
  6. Otobüste olduğum için (artık sizinle otobüsteyken konuşmuycam:)) ama şarjımda olmadığı için arayamadım. eve gelip yazdım.

    Ankarada geçen film konusunda 2 film söyleyeceğim,
    1 Kurtuluş
    2 Cumhuriyet

    Senaryo: Turgut Özakman
    Atatürk: Rutkay Aziz
    İnönü : Savaş Dinçel

    İlla konusu aşk olsun derseniz de size Vatan Aşkı Diyor, iyi yayınlar diliyorum.

    İbrahim Aşar

    YanıtlaSil