27 Mayıs 2009 Çarşamba

Soru belli!

Ankara'da bir aşk filmi çekilse mekanlar nereleri olur?

14 yorum:

  1. Romantik Komedi mi? Sonunda kavuşulamayan aşk filmleri mi? yoksa başka bir tür mü? Panora'da olur mesela :D

    YanıtlaSil
  2. Yazmıştım, başka bişe daha, Ben çubuk Barajı muhitini tek geçerim. Kendi filmimi orda çektiğimden ve Aşiyan a (istanbuldaki aşiyan) benzediği için mekan bence aşka gayet uygundur.
    Saygılar İbrahim Erguvan

    YanıtlaSil
  3. aspava
    arjantın pıde
    ozlem pıde
    hacıbaba

    YanıtlaSil
  4. "Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm" deyolaaaa. nerde kaldı filmini çekmek?

    YanıtlaSil
  5. eymir golunde bir kac kayikli sahne veya yuruyus sahnesi kesin gerekir

    YanıtlaSil
  6. Esat Dörtyol!!
    Elele Bahçeli 7'de mutlaka yürünür bir pazar günü..Botanik Parkı'nda yeşillikler içinde kaçma-kovalama sahnesi çekilebilir. Papaz'ın Bağı ya da Kuğulu Park'ta beraber ördeklere yem atılır. Yeşil Vadi Park'ındaki Erguvan ağacı altında buluşulur, bir o taraftan bi bu taraftan bakma oyunu oynanır! Cafes Des Cafes'te illaki bi kahve içilir. IF'te Şahsi Şov izlemek de senaryoyu zenginleştirecektir ;)

    YanıtlaSil
  7. aşk filmini bilmem de kaynanalar filmi çekilmişti Ankara'da, programin tamamini dinleyemediğimden bu filmi söyleyen çıktı mı bilmiyorum, ben yaziyim dedim buraya yazmak da kolayıma geldi, biraz da geç oldu ama içimde kalcaana yaziyim gitsin. hadi öptüm.

    YanıtlaSil
  8. programı dinlerken de aynı şeyi düşündüm şimdi de aynı fikirdeyim:
    kesinlikle otogar..
    hem çirkin ama canım ankara'dan ayrılığı,
    hem de aşkın ayrılığını temsil eder..
    ayrılık (kavuşma) olmadan güzel bir aşk hikayesi de olamaz zira..

    YanıtlaSil
  9. eymirden sonra da yalıncak...

    YanıtlaSil
  10. ankara kalesinde önce bir fasıl sahnesi ardından elele ankarayı seyrederek aşağı inme sahnesi

    kasalarda test sürüşü yapılan uzun caddede uzaktan birbirine ağır çekim koşma sahnesi (sıhhiyedeki trt binasının uzuun koridorları da bu iş için kullanılabilir, tam kavuşma anında bütün kapılardan ünlü birileri çıkar)

    sakaryada beraber kuşlara yem atarak mutlu olma sahnesi

    atatürk orman çiftliğinde ağaçların arkasından kafa çıkarma sahnesi

    gençlik parkında (e bitince çeksinler) kayık turu sahnesi, birbirlerine su atma sahnesi de burda olacak mecburen deniz olmadığı için

    gençlik parkına girmişken lunaparkda da bir sahne olabilir

    yenimahalle çay bahçesi de samimi sıcak bir ortamdır

    keçiren teleferiği de kullanılabilir

    ankara öğrenci şehri, bir öğrenci aşkı olup dil tarih de kullanılsa çok güzel olur

    ben bir türk filmi konseptinde düşündüm, meg ryan falan oynayacaksa tekrar gözden geçireyim mekanları

    e senaryoyu da biri yazsın artık

    YanıtlaSil
  11. beytepe kampüsünden eskişehir yoluna kadar olan yol.

    YanıtlaSil
  12. ayrılık sahneleri için otobüs garı denmişti e tren garını da unutmamak lazım... Otobüs garından daha şık bir bina hem.
    Pretty Woman tarzı bir filmse opera binasında da çekim yapılıp opera da izlenebilir. Ya da ille de o tarz olması şart değil tabi. Operadaki Hayalet tarzı bir film olacaksa yine aynı bina tercih edilebilir.

    YanıtlaSil
  13. Tren garlı, opera binalı fikri ben yazdım bu arada, adsız değilim. :)

    YanıtlaSil