19 Haziran 2009 Cuma

Nelere Özendik

Ceyda:

Cocuklugumun cizgi romanlari Mandrake, Teksas, Tommiks ve Kizilmaskeydi.Mandrake grand tuvaletken Abdullah'in sadece post giymesi simdi komik geliyor ama o zaman sanki normaldi. Xanadu'ya gidislerini hayranlikla izlerdim, meger sadece ziinlerinde giderlermis.Teksas'in altin sarisi saclari, Rudi'nin cilleri, kirmiz urbalilara, sack, pow, gibi kavga efektlerine bayilirdim.Tommiks bir türlu terfi edemedi, o kadar kavgaya karisti kahkulleri hic oynamadi.Kizilmaske'nin kiyafetinin aslinda mor oldugunu ogrendigimde hayal kirikligi yasamistim. Kurukafa magarasina, pigmenin adi Guru muydu neydi, ona bayilirdim.Buyudukce Conan'a ilgi duymaya basladim hatta kizim olursa adini Belit koymaya bile karar verdim. (Kocam da kabul etti) :)

Mine:

Kim kimdir'deki Kizil Erik, bir de meslekler cildinde gurme tipi biadam vardi, tat uzmani da olabilir o ikisinin resmi hala aklimda.Bir set bulursaniz ben de istiyorummmm, pek bi heyecanlandim simdi, ozlemisim.
Mine

Göğçe:

Dizilerle hakikaten ayakkabı çıkarma sahnelerı pek görünmüyor ama böyle kar kış içinde geçen filmlerde özellikle ingiliz filmlerinde eve girerken ıslak bezin üzerine ayakkabılarını, botlarını çıkardığını, ve hatta annenin çocuğa sıl çamurunu diyordu.Florida'da çok nadiren ayakkabının çıktığını görüyorum. ama amerikalı olmayan insanlar ayakkabılarını çıkartıyor eve gelir gelmez almanından malezyalısina kadarBenim hep özendigim şey bu flört sahnelerinde kadınların şuh konuşma şekli, böyle dudaklarını filan isirirlar, kikirderler, ben yapınca aynı şeyi çok komık görünüyor. en son twilight filmindeki kız çok güzel yapıyordu bunu, onu taklit ettim sevdiceğime, güldü, o taklit etti kızı benden çok daha başarılıydı vallahi. ben bunlara özeniyorum :)
en süper meslek ise bence sinema, otel, lokanta elestirmenligi, ne güzel bedava en güzel yerlerde yemek yiyip ardından en yeni filmleri izleyip tatile şahane otellere gidiyorlar. çok kiskaniyorum böyle meslekleri.
bir başka meslekte sizin mesleğiniz :) çok yoruluyorsunuz biliyorum ama çok ta egleniyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder