30 Eylül 2009 Çarşamba

Sıradan İnsanın Gazetesi

Mustafa’nın Suçu Ne?

mustafa resident evil 4 de high security lock kapiyi acamiyor


Televizyon almaya gitti, kaşar peyniri aldı döndü!

Katalogdan beğendiği tüplü televizyonun teşhire düştüğünü öğrenen H G (39) çılgına döndü, kaşar peyniri aldı. HG’nin plazma televizyon almayacağım demesi dikkat çekti…

Gizemli Işığın Sırrı Çözüldü

Eve bi geldim, koridorun isigi acik kalmis…

Tesadüfün Böylesi

Dolmusa bindim, cebimden tam 1750TL cikti

Minibüste Şok

Balgat minibüsüne binen ve Atatürk Hastanesi yerinin soran gence şöfor dahil kimse cevap veremedi.Üstüne üstün gence Atatürk Hastanesi diye Yüzüncıyıl hastanesini tarif ettiler.Bu da yetmezmiş gibi oraya yolladılar.

Twitter’da Yanık Kokusu

sizi dinlerken kurabiyeyi yaktim! / Nalan Göksu

3 yorum:

  1. ben de sizi dinliyorum hemen her sabah ve akşam. sabahki konuları yine akşam duyunca (cüce Çinliler) acaba yanlış mı hatırlıyorum dedim. olsun yine dinlerim ...
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  2. gazete okumaktan nefret ediyordum taaki sıradan insanın gazetesini okuyana kadar süper ya okuması çok keyfli hehee baskıya devam lütfen süper bir ekipsiniz

    YanıtlaSil
  3. residentswat22 Ekim 2009 23:01

    beyaz ceket fahri abime yakışmıyacakta kime yakışacak?

    YanıtlaSil